:'(

دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده ، تنها مدارا میکنیم دنیا عجب جایی شده

به این خونه چقد اسرار کردی ، تمام دورمو دیوار کردی

دلم خوش بود سقفی رو سرم هست ، همون سقفم سرم آوار کردی

خدایا حق من خونه خرابی ، اونم تو بدترین جای زمان نیست

یه دنیا امتحان پس داده بودم
، خدایا موقع این امتحان نیست

بهت دارو ندارم رو سپردم ، تو میتونی ازم عرشم بگیری

فقط یک فرش مونده زیر پاهام ، یعنی میخوای این فرشم بگیری؟

تمام عمر افتادم تو این راه ، تمام عمر خالی بوده دستام

یه بارم که رو پاهام ایستادم ، تو لرزوندی جهانو زیر پاهام

دارم میمیرم از این بغض هر روز ، خدایا گریه های ما یه دریاست

نمی دونم چرا هرچی عذابه
، همیشه حق ما خونه خراباست

همه دارو ندارم رو گرفتی ، شاید میراث من خالی شدن بود

همینا که برای تو حقیره ، تو این برزخ همه دنیای من بود

همین خونه همه دنیای من بود.....(روزبه بمانی)

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, | 23:18 | نویسنده : milad daryaee |

  • دانلود کتاب
  • وکیل