محمدرضا.....!!!

خب چیکار کنم دانلود نرم افزار گذاشتن در توان من نیست!!چه کاریه!!خنده

به همون کار دوست داشتنی و خسته کننده ادامه بدم که بهتره,خودم که میتونم لذت ببرم,نه؟!

به همین مناسبت یه شعر از محمدرضای خودمون بخونید.وبلاگ just-poem زحمت نوشتن رو کشیده از اونجا گرفتم.

 

 

- بی تو من خندیده ام پس خرقِ عادت کرده ام

بی تو من خندیده ام...یعنی خیانت کرده ام؟؟؟

 

لحظه هایی که کنارش بوده ای شیرین تر از...

بد به حالم که نبودت را قضاوت کرده ام

 

اشکِ چشمانم همه دریاچه ها را سیر کرد

تازه جانِ مادرم...کلی رعایت کرده ام

 

من به آسانی برایت شعر می گفتم ولی...

من به سختی با رفیقانت...رفاقت کرده ام

 

از زمانی که فقط یک لحظه قرضش خواستی

تا همین حالا به خودکارم حسادت کرده ام

 

صورتک هایِ زیادی رویِ صورت داشتی

پیریِ تدریجیت را خووب دقّت کرده ام

 

بلبلی بودم میانِ محفلِ دیوانگان

حرف شد..از.تو...وَ من... اح ...ساسِ لکنت کرده ام

 

از تکانِ دستِ یک دختر به من معلوم شد

بی تو من خندیده ام یعنی خیانت کرده ام...

                                                       (محمدرضا شیخ حسنی)



نظرات شما عزیزان:

age gofti man kiam?
ساعت11:57---15 مهر 1392
مزخرف بود
پاسخ:صرفا جهت اطلاع:این شعر زیبا بعد از نوشته شدن مورد تحسین خیلیا قرار گرفت که تقریبا همه از بهترین شاعرا حتی اساتید بودن. نظر شخصی شما هم محترم اما دیگه دیگه!!!


محمد آقاجان نشتایی
ساعت16:34---14 مهر 1392
دمت گرم محمدرضا جوووووووون

خیلی خوشحالم که هنوز از اون شعرای ناب خودتو میگی

یه برنامه بذار بخندیم دور هم

اس میدم جواب نمیدی

دلم برا کلاسمون تنگ شده


پاسخ:من که میلادم دلم تنگ نمیشه اما اگه محمدرضا بود حتما میگفت منم دلم تنگ شده.:-ِ مرسیی از نظرت.مشتاق دیدار.امیدوارم همیشه موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:محمد رضا شیخ حسنی,شعر محمدرضا شیخ حسنی, | 1:52 | نویسنده : milad daryaee |

  • دانلود کتاب
  • وکیل