شاید...

داشتم مائده های زمینیه آندره ژید و می خوندم.کتاب جالبی به نظر میاد.از آندره ژید قبلا کتاب سمفونی پاستورال و خونده بودم فوق العاده بود.اما زیاد حس کتاب خوندن نبود انگار...close کردم کتاب pdf رفتم تو پوشه موزیک آهنگ سیاوش رو پلِی کردم...آخ که چی مگه...تصور کن اگه حتی تصور کردنش...البته جالبه که هم یغما واسه خیلیا شعر گفته هم سیاوش شعرای خیلیارو خونده اما بهترین کسی که شعرای یغمارو خونده سیاوش و بهترین کسی که سیاوش شعراش رو خونده  یغما گلروئی(البته با احترام به مسعود فردمنش)..بدون ظلم خودکامه،بدون وحشت و طاغوت... حس عجیبی میده این آهنگ بهم.گوش میکنم و تصور میکنم..ولی واقعاً تصور کردنش سخته..چطور می تونم جهانی رو تصور کنم که همه ی جنگای دنیا به آتش بس رسیده؟؟؟؟در حالی که داداشتم واسه پول از تو چک میخواد!!!!بقول انگلیسیا by the way فعلا مهم اینه امشب به خنده دارترین شکل ممکن نمایشمون رو بازی کنیم تا همه دلیل اشکای اون یکی 2 نفر از کلّ ِ همشهریا که میفهمن مفهوم طنزو خنده ی بیش از حد روایت بشه.....بشی تعبیر این رویا...

به امید روزهای خوبی که....

 


نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت11:49---24 تير 1391
محققان چندی پیش دریافتند میتوان از روی پسورد کامپیوتر شخصی افراد، فهمید در دل آنها چه میگذرد....
یا به قول قدیمیامون: از کوزه همان برون تراود که در اوست!
کوزتو بزرگ تر کن...


HGH
ساعت23:20---22 تير 1391
ای سر و پا! تنت چه شد؟

naghme
ساعت21:13---16 تير 1391
نمایشتون خیلی باحال بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:سیاوش,یغما, | 16:47 | نویسنده : Mohammadreza Sheikh hasani |

  • دانلود کتاب
  • وکیل